.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس؛
بیکاری 12هزار جوان مازندرانی نشان از سوءمدیریت دارد/ استاندار مدیران اقتصادی بدون اثر را تغییر دهد
نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید مدیران اقتصادی که در طول 4سال هیچ اثر مثبتی نداشته‌اند را تغییر دهد.

به گزارش شمال نیوز، علی محمد شاعری امروز در پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان بهشهر اظهار کرد: استکبار جهانی قصد شومی دارد و به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود در منطقه و لازم است با هوشیاری کامل در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حقوق بشر، برجام، موشک های بالستیک و... تنها بهانه‌ای برای ادامه حضور و فعالیت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است، ادامه داد: ولیعهد جوان و بی‌تجربه عربستان با حمایت استکبار جهانی به‌دنبال ایجاد تفرقه و آشوب علیه ایران است.

شاعری افزود: امسال سالی حساس برای کشور ایران است چراکه دشمنان در پی ایجاد فضای روانی منفی برای مردم هستند و افزایش غیرمنطقی قیمت ارز و دلار از علائم آغاز این جنگ روانی است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  اعتراض شدید نمایندگان مجلس به رئیس کل بانک مرکزی نشانه توجه نمایندگان به اوضاع داخلی کشور است و  سوء مدیریت‌های برخی مسؤولان دامنگیر نظام شده و اگر به درستی مدیریت نشود تبعات منفی زیادی برجا خواهد گذاشت.

شاعری بیان کرد: همه مسؤولان از وزیر گرفته تا پایین ترین رده‌های مدیریتی باید احساس مسؤولیت داشته باشند چراکه دشمنان منتظر کوچک‌ترین اشتباه و فرصت هستند تا به نظام و انقلاب فشار وارد کنند.

 وی افزود: نیروهای انقلابی هرگز اجازه نمی‌دهند مسؤولی بدون تدبیر و مدیریت بر صندلی مدیریت تکیه بزند در حالیکه نه پاسخگویی دارد و نه تدبیری برای حل مشکلات.

*ایران اسلامی جای مدیران ناکارآمد نیست

شاعری با بیان اینکه به دلیل چالش‌های موجود استیضاح وزرا شکل گرفت و نمایندگان مجلس هیچگاه اجازه نمی‌دهند بی تدبیری و بی مسؤولیتی در جامعه شایع شود، گفت: صدا و سیما در ایام نوروز به فرهنگ مازندران توهین کرد که این توهین به هیچ وجه قابل توجیه نیست و مازندران دیار علویان و سرزمین فرهنگ و هنر و ایمان است و بزرگان استان باید مراقب باشند و اجازه توهین به مردم و فرهنگ مازندران را ندهند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به سهم خودم هرجا تنبلی و کوتاهی از مسؤولان ببینم تذکر می‌دهم و آن را  رسانه‌ای خواهم کرد، ادامه داد:  این مملکت جای مدیران ناکارآمد نیست و مدیران ارشد استان به دنبال ایجاد تغییرات مثبت برای بهبود اوضاع در استان باشند و زمان در حال گذر است و شرایط حساسی پیش رو داریم.

*نمایندگان مردم در مجلس از تغییرات مثبت در استان حمایت می‌کنند

شاعری اظهار کرد: وام اشتغال روستایی روند جذب مناسبی ندارد و  لازم است مدیریت بهتر و کارامدتری برای جذب این تسهیلات کم بهره داشته باشیم.

 وی تصریح کرد: استاندار و فرماندار  مسؤول توسعه و پیشرفت  استان و شهرستان هستند و نباید اجازه دهند با بی‌مدیریتی و سوءتدبیر مردم دچار مشکل شوند و هرجا مدیر لایق داریم روند اجرای امور مثبت و قابل قبول است.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار باید مدیران اقتصادی که در طول چهار سال هیچ اثر مثبتی نداشتند را تغییر دهد و به دنبال ایجاد تحول در استان باشد و نمایندگان مجلس از تغییرات مثبت برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی استان توسط استاندار حمایت می‌کنند.

شاعری علت بیکاری جوانان را سوء مدیریتی دانست و گفت: باید موانع اشتغال در کشور برداشته شود و یقین بدانید بیکاری 12 هزار جوان مازندرانی در سال گذشته نشان از سوء مدیریت است.فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 25 فروردين 1397
جالب اینجاست هر استانداری که میاد مازندران اول میگه فلان چیز باید بشود ، در فلان جا ضعف داریم، و.... و موقع رفتن هم همین چیزیها را دوباره تکرار می کنند.... خب اینطوری یک بچه دبستانی هم میتونه مدیریت کنه..
جعفر 25 فروردين 1397
آقای دکتر شاعری فقط دنبال خودنمایی و دیده شدن،هرجا جنجال هست شما هم هستی ، رگ خواب عوام رو خوب فهمیدی ،متاسفم برای مردم مازندران که تو نماینده شون هستی
نا شناس 24 فروردين 1397
جناب اقای شاعری نماینده محترم مجلس از اینکه به فکر بیکاری جوانان استان هستید ممنونیم انشالله استاندار مازندران پیگیر این مسله باشند .مهدی برهانی ساری
استاد تمام دانشگاه 24 فروردين 1397
با سلام
اقای نماینده
بخشی از بیکاری مربوط به رفتار شماست. رفتار حمایت از طرح کذایی تنفس و تعطیلی صنایع چوب و کاغذ مازندران، تعطیلی طرح های جنگلداری، تعطیلی هزاران شغل مرتبط با جنگل در اثر یک اشتباه محاسباتی و غلط پوپولئویستی.
قضیه داد و فریاد شما همان داد و بیداد دزد هست که می گوید دزد را بگیرید!
مردم فهمیدند ما در پشت این سروصداها به دنبال بزرگ نمایی خودتان وفرار به سوی جلو برای عدم کارایی خودتان هستآقای نمایند بعنوان یک استاد تمام دانشگاه که عمری را در جهت خدمت به مردم گذراندم می گویم دیگر حرف های شعاری و سیاسی بس هست!
حرف های مردم فریب بس هست!
به خون شهیدان مظلوم کشور و به روح بلند رهبر انقلاب اسلامی قسم که عامل بسیاری از بدبختی ها خود شما هستید!
کشاورز 26 فروردين 1397
تغییر مدیرانی که در صادرات میتوانند نقش داشته باشند اما هیچ تحرکی ندارند ضروری میباشد مخصوصا محصول مرکبات که بیشترین تولید استان و بیشترین اشتغال را رقم میزند اما با سو مدیریت آقایون نظریه پرداز بدون عمل باعث به فلاکت کشیده شدن کشاورزان زحمت کش کشیده شده، تعجب ازآن هست این سازمان عریض و طویل که اندازه ی یک سطر اسمش میباشد چه نقشی ایفا کرده و چطور صحبت از تنظیم بازار و نقش حمایتی از تولید کننده و مصرف کننده میزنند!!.
نا شناس 25 فروردين 1397
فقط حرف .فقط امیدواری.فقط بیان.فقط رای.فقط سو استفاده.فقط انتظار.فقط کار.فقط عدهای پوچ.چرا چرا چرا.تا کی .جوان بیکار میلاد سعیدی
مهندس علی از ساری 26 فروردين 1397
جناب شاعری ، وظیفه مجلس و نماینده مجلس وضع قوانین و نظارت بر آن است ، وضعیت اقتصادی و ارز که در موعظه خود از آن نام می برید، نتیجه بی قانونی و عدم نظارت بر امور اجرائی کشور در اینخصوص است . ظاهراٌ هر وقت مشکلی پیش می آید ، شروع به سخنرانی و چاره اندیشی در باره آن می گردد . در خصوص بیکاری جوانان این استان نیز خدمتتان عارضم که مقداری از بار مسئولیت آن مستقیماٌ متوجه حضرتعالی است که در زمان صدارتتون در سازمان حفاظت محیط زیست با مخالفت های سریالی خودتان مانع از گسترش صنایع و معادن استان گردیدید . حال اگر برایتان زحمت ندارد لطف بفرمائید ، قوانینی وضع بفرمائید تا صنعت و معدن استان بتوانذ هماهنگ با محیط زیست و منابع طبیعی فعالیت نموده و پیشرفت نماید . از مخالفت های بی دلیل و بی منطق سازمان حفاظت محیط زیست در استان مازندران خسته شده ایم . چندین پروژه اشتغالزای معدنی این استان که موجب تولید سرمایه و کار می گردد ، ابتر و بلاتکلیف باقی مانده است .
نا شناس 26 فروردين 1397
کجای کاری آقای شاعری
تو هر خونه 2تحصیلکرده بیکار وجود داره
حاجی زاده 26 فروردين 1397
آنچه کاملا برای مردم آشکار شده بده بستون نمایندگان با مدیران استانی خودشونه . در خصوص سازمان جهاد کشاورزی و این نماینده شرق استان هم مصداق همین اصل شده . یه روز اعتراض یه روز حمایت !! الله اعلم
ضمنا هنوز نفهمیدیم چرا فلاح رفت !! اسلامی اومد !! مدیران کارآمد!! تکون نمیخورن
مازندرانی24 26 فروردين 1397
صدرحمت برآن شیر که خوردی!!!خدارحمت کندامواتت!!ای بزرگوار!!!اگرسایرقشرتحصیل کرده
بخان این چنین درخصوص مسائل شهرویاپیرامون خودشان عکس العمل نشون بدن!!خلاصه یک
روزی امثال شاعری وشاعری ها یکمی بخودمیان!!ودست ازشعاردادن یربدارند!!!
آقای شاعری جنابعالی کمی باخودتفکرکن!!درطول مدت خدمتت عمومادارای سمت هائی مهم
بودی !!مهاونت وزیر.در2وزارت خانه!!استاندار.وشهرداری پایتخت!!و.....اگرواقعامابخایم روگفته ها
جنابعالی شماروقضاوت کنیم!!دقیقا به فرمایشات جناب استادتمام دانشگاه خواهیم رسید!!!
لطفاکمی بیشتربامردم وحتی باخودتون صادق باشید!!!
نا شناس 26 فروردين 1397
آقای عزیر دولت شما نتوانسته برای بیکاری جوانان کاری بکنه بعد مدیرکل یک دستگاه می خواهد بیکاری جوانان را مرتفع کند واقعاً ازشما متاسفیم
محمدی/2085 26 فروردين 1397
با سلام خدمت استاد تمام دانشگاه
بخش مهم از بیکاری مردم؛ شما به اصطلاح نخبگان جامعه مازندرانی هستید. اگر طرح منطقه آزاد تجاری در مازندران تصویب می شود و نخبگان دانشگاهی با کار کارشناسی، تنویر افکار می کردند وپتانسیل بنادر ( بابلسر، نوشهر و بهشهر) را برای مردم بازگو می کردید آیا نمی شد بخشی از بیکاران استان را بکار گرفت؟ تاکی باید مردم را رودر روی مردم قرار داد؟ تا کی باید نخبگان ونمایندگان از مردم کولی بگیرید؟یک روز ساری، روزدیگر بابل، فردایش بابلسر و پس فردا بهشهر.
نمایندهگان نوشهروبابلس می گویند: نوشهریا بابلسربه خاطر قدمت وتوریستی بودنشان باید معرفی شوند و نماینده بهشهر هم دلایل خود را می گوید.

نا شناس 26 فروردين 1397
آقاي استاد تمام
هرچه داري تئوري است اما آقاي دكتر شاعري كار عملياتي و ميداني انجام داده است و درك و شناخت كاملي از جنگل دارد
تصميم ايشان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در راستاي منويات حضرت آقا بوده است
نا شناس 26 فروردين 1397
آقا و يا خانم بزرگوار
به خون شهيد و روح امام قسم نخور
زن و بچه ات گناه دارند ، اگر مايل هستي پيشنهاد مناظره بدهيد و با حضور افراد اهل فن مناظره بگذاريد ،
لطف كن مشخصات خود را اعلام كن تا ببينيم كدام استاد دانشگاه اينگونه قسم ياد ميكند
نا شناس 26 فروردين 1397
درود بر دكتر علي محمد شاعري
ثابت كرد كه سرباز واقعي ولايت است و خادم واقعي ملت
نا شناس 26 فروردين 1397
استاد تمام محترم دانشگاه
سلام عليكم
ضمن عذرخواهي از تمام اساتيد و مدرسين محترم دانشگاهها و مراكز آموزشي ، بدينوسيله تاسف خودم را از اظهار نظر غير علمي و عير كارشناسي شما اعلام ميدارم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.